Motolux Fayton 5000

331 000 Ft

Elfogyott

Leírás

Akkumulátor: 60V24Ah – Ólomzselés

Végsebesség: 35 km/óra

Hatótávolság: 60 – 80 km

Ne tévesszen meg senkit a Fayton 5000 kinézete, nem (csak) egy rokkantkocsiról van szó. Ideális választás azoknak, akik biztonságosabbnak érzik, ha háromkerekű járművel közlekedhetnek.

60V24Ah-ás akkumulátora akár 80 kilométer megtételére is elegendő, 800 wattos motorja pedig bivalyerős, akár 35 km/óra sebesség elérésére is képes. Három sebességfokozat és rükverc is megtalálható a járművön.

Elülső és hátulsó kosárral is rendelkezik, így rengeteg hely van értékei tárolására, valamint az ülés többállású – aminek hátulsó fokozatában egy kisebb ülőhely is kihajtható.

A riasztóberendezés jóvoltból attól sem kell félnie, hogy idegen kezekbe kerülne járműve – a riasztórendszer jelzését az utca másik feléről is hallani lehet, így garantáltan elijeszti az esetleges eltulajdonítóját.

A csomag tartalma:

Motolux Fayton 5000 – elektromos tricikli
Akkumulátortöltő

Teherkapacitás: 200 kg
Végsebesség: 35 km/óra
Hatótávolság: 60 – 80 km
Motor teljesítménye: 800W
Motor típusa: Kefe nélküli agymotor
Motor feszültsége: 60V
Akkumulátor kapacitása: 24Ah
Akkumulátor típusa: Ólomzselés
Sebességek száma: 4 sebesség – 3 előremenet, 1 hátramenet
Első fék: Tárcsafék
Hátsó fék: Dobfék
Első kerék: 3.00 – 10 tömlő nélküli gumiabroncs
Hátsó kerék: 3.00 – 10 tömlő nélküli gumiabroncs
Töltési idő: 6 – 8 óra
Önsúly: 130 kg
Szélesség: 80 cm
Hosszúság: 160 cm
Magasság: 105 cm
Egyebek: Első és hátsó teleszkóp, első kosár, hátsó tároló, 2 ülésfokozat, kihajtható ülés a második ülésfokozatban, lábfék, fényszóró, irányjelző, duda, visszapillantó tükör, digitális kijelző, riasztórendszer

Vásárlóink véleményei

"Április 19-én kaptam meg a Fayton 5000-es triciklit. Sokféle típus vásárolható, nehéz választani, ezért is írom soraimat. Azt kaptam, amit ígértek. A 115 kg súlyommal, itt Piliscsabán és környékén a hegyes, dombos vidéken jól teljesít. Sebessége megfelelő, stabilitása jó. Persze fekvőrendőrnél, padkán óvatosan kell áthajtani. Gázadásra fokozatosan reagál, nincs megugrás. Mivel még nincs kilométerórám, így hozzávetőlegesen töltés nélkül kb 40 kilométert tud elmenni, töltöttség 30 százalékon. Ami nem tetszik: első kosár nagyon kicsi, két állásos ülés pozíció kevés (én is még két furatot készítettem), célszerű lenne egy kilométeróra felszerelése a pontosabb futásteljesítmény ellenőrzésére (a lámpás töltés visszajelzésében nem bízok). Környezetemnek bátran ajánlom ezt a márkát!"
Horváth Kálmán
Piliscsaba